torsdag 14 november 2013

ZZZzZzzzZzzZ

Trött och hungrig och skoldagen har kappt hunnit börja. De två senaste nätterna har det inte blivit mycket sömn, och idag känns det i hela kroppen! Får skylla mig själv eftersom jag var ute till valomerkki på Ollis tisdag, men inatt försökte jag verkligen ta igen sömnbristen. Men det är inte så lätt när man kommer hem från innebandyträningar vid 23 tiden. Man är pigg som bara vad och full med adrenalin. Igår var jag dum nog att dricka redbull under träningarna eftersom jag hade glömt vattenflaksan hemma. Det lät smart att släcka törsten med energidricka, men det var nog sista gången kvällstid! Fick int sömn innan 2, vaknade 3, somnade 5 och sateg upp lite efter 7. Kill me!!!!!!

Är inte direkt taggad på att åka till Mussor skola för att delta i gymnastikundervisningen för elever med särskilda behov. Det krävs nämligen massor med tålamod och helst ska man vara allert och beredd på alla tusen impulsbeteenden. Är inte heller särskilt taggad för fler lektioner på peffan och inte heller för två innebandy träningar under kvällen. Och det känns rätt tungt med full arbetsdag på dagis imorgon med start 07:00 och Strampen jobb från 18:00 till sena natten. Helst skulle det få vara lördag nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar