måndag 4 november 2013

Måndags träning

Och måndagsträningen är gjord. Gud så skönt, ida gick de såå tungt. Inte undra på efter mitt festande.... Man borde skärpa sig! 

Lagträningarna gick sådär. Vi började me nå tohveli peli. Man fick ha en sko på sig, och den andra skon skulle man hålla i handen, och den skulle fungera som innebandyklubba. Haha ja dör va roligt de va! Ja satsa 100 % och lyckades göra det ända målet under hela uppvärmningen. Prova ni också, det är inte det lättaste :D 

Efter uppvärmningen fortsatte vi me många roliga passningsövningar. Di var så bra och effektiva så jag börja se stjärnor och sen svartnade de framför ögonen. Men ja hölls på benen och tränade vidare. Man är väl ingen mes. Nästa problem var krampande vader och valpsjuka. Imorgon ska ja köpa stödsockor. Man börjar jo bli gammal :D 

Efter innebandyn slängde jag i mig en proteinpatukka och for och dra ett sista vattengymppa pass innan ny kurs startar nästa måndag. Och avslutade kvällen med killarna på ÅA motions säbän. Helt perus måndag, men som extra sliten! 

Men tummen upp för en bra kväll! Imorgon kan jag skylla på att jag har fått en boll i ansiktet, istället för på dåliga beslut i fyllan ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar