lördag 2 november 2013

Sitsi Mikon halloween sitsit

Ja, igår körde jag 3:e halloween festen. Hemma sits på Brändö med 40 okända finnar. Helt super kul, vilka trevliga människor man lär känna! Om lägenheten och höghuset står kvar ida, de har ja ingen aning om :D 

Efter förfesten och den annorlunda sitzen ordnad av Mikko, for vi till Fontana. De var ganska lite folk men roligt, tror ja :D Nån raappana hade keikka och jag digga hårt, fast ja e hejlt bakom flöti och int vejt vem he e, men man kan jo ha fiilis för he ;) Andru å jag armbåga oss fram till första parkett och var på photoshoot efter keikkan. Och efter några glas till på white room gick vi rakt in till backstage för att mingla lite till med Raappana. Och jag kan int förstå hur vi hamna där, jag dör :D 

Vi hade en toppen kväll med di andra halloween festarna, och festen bara fortsätter. Ida är det Jeppis som gäller. See you! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar