söndag 3 november 2013

Halloween vol 4

Söndagar i Jeppis kan vara vilodagar för många, men inte för mig, inte idag!

Igår körde jag fjärde och sista halloweenfesten och måttet är rågat. Nu vill jag inte ens tänka på halloween och allt vad det innebär på ett par år. Senaste år firade jag som sagt inte alls, nästa år kommer jag högst antagligen inte heller göra de. Det får räcka med årets halloween fester!! Trots att jag idag är urled på halloween hade jag ännu rolig igår. Var dock lite sliten efter fredagens partaj, men det var bara att köra hem till Jeppis, vila ett tag, byta ett par ord med mamma och pappa och fara ut och fira.

Kikko G hade ordnat en riktigt fin halloween kämppä med spindelnät, spindlar, spöken, ljus å massa annat skräp som hör till halloween. Vi drack och åt gott innan vi dansa loss på Melody tillsammans med hundratals andra halloween typer. För en gång skull kan jag skryta på Jeppis nattliv. Gänget på Melody var tusen gånger mer satsade än vad gänge i Vasa har varit. Igår fick man se ursnygga halloween kostymer. Allt från gorillor, spöken och vampyrer till Jesus och Lucia. Helt superkul :D Bästa kostympriset gick till Gangnam styles lådor, med belysning och allt. Helt otroligt vad folk hittar på :D



Welcome to Kikko G:s





Kika kramar sina gäster välkomna, 


och man överlevde! Eller?


Jo typ, med lite små skråmor! 


No hätä, Jesus äro med dig!


Och fågelskrämmo,


och the Grudge,


och na stackare,


och sötisen själv!



FULLT ÖS MEDVETSLÖÖÖÖÖÖÖS!!!!!





För Jesus förlåter!

Kvällens bästa:

- Siiii he e Jesus!!!
- Hej hej  
- Hur e läge?
- Bra, ja har jyst frälst ejn!
- HAHA, alltså va?
- He låg en pojk på gato å ja lyfta opp a för att ha va så full!
- HAHA
- Ja, å Issa tå sa a att ha ska no fa hejm för ha har drucki för myki. Så ja frälst a!!


:D:D:D:D:D:D:D:D



Ida känner jag mig mer död än levande. Jag kanske har sett ut som en walking dead zombie, och fått höra att jag är den äckligaste människan som nån nånsin sett, men först ida har jag hittat den rätta sinnesstämningen. Nu känner jag mig levande död. Ida sko de säkert vara bra fest meno som zombie ;)

Sov sådär 5 timmar inatt, bara för att gå på hotellfrukost med Kikko G. Men det var värt det. Jugend bjöd på en otroligt god frulle som gav en krafter till att cykla hem för att sova vidare ett par timmar, tills det var dags att ta kaffe med Nina och Nora. Det blev en fancy kaffe på ABC eftersom hela Jeppis sover på söndagar. Apina tripen gav en energi till att fortsätta dagen med hundpromenad med Henni som är hemma på besök från Åbo. Och nu kan jag säga er att resten av kvällen består av enbart chill och mys. Nu har jag gjort mitt för ida, med typ 10 timmars sömn på två dagar. Sucka mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar