tisdag 26 juni 2012

Trötta ben

Alltid när jag är ledig hittar jag på en massa saker som gör mig minst lika trött som efter en stressig kväll på jobbet. Borde man inte bara slappa på lediga dagar?!

Har tillbringat dagen med både shopping och träning. Startade dagen med lite rea shopping. Det tråkiga är bara att jag inte köpte nåt på rea, utan bara varor på ordinarie pris. Så kan det gå ibland. Tröstar mig med mina fina rea fynd redan innan midsommarn. Hittade två vita spetsklänningar för 10 € styck. Det var midsommarrea!

Efter shoppingen sprang jag 9 km. Städade vidare och nappade ett tag. Steg upp, shoppade mera och for till Fitness för att träna med laget. Kvällens Hiit pass var lika tungt och bra som vanligt.

Efter passet for jag och Henni på vår 10 km långa hundpromenad och efter en dag med ca 21 km längs vägen känner jag att benen är trötta och fötterna sjuka. Hoppas på en snabb återhämtning för tänkte springa samma runda imorgon igen. Sommarens andra cooper och muskeltest närmar sig! Får ligga i för att förbättra resultaten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar