onsdag 27 juni 2012

Is something wrong?

Idag har jag bara skrattat på jobbet och lärt mig pörtom dialekt. Eller jag lärde mig några nya ord! Men vågar mig inte på att skriva dom än ;) Så med andra ord var det en lyckad arbetsdag trots regnet!

Efter jobbet tog jag som vanligt en skön nap och rusade sedan iväg till träningarna. Ikväll hade vi 2 timmars teknikträning inomhus plus lite spel. Det var roligt. Och snart briljerar Fox damer med di vassaste passningarna i stan genom tiderna!

Teknik träning är inte så värst fysiskt tungt utan mer psykiskt eftersom man är tvungen att fokusera så länge, trots att det bränner i ben och rygg. Så efter träningarna kände jag mig rätt pigg så jag tog ytterligare min löprunda runt gamla hamn. Och nu är ja trött....

Är det för övrigt något fel med att ha strumpor i sandaler, försöker leva upp till det finska modet men lagkompisarna uppskattade tydligen inte mitt tappra försök. Nästa gång tar jag ytterligare med mig magväskan och passpåsen kring halsen. Då skrattar ni inte längre!!!! En finsk sommar <3 haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar