fredag 15 juni 2012

Intervaller

Kvällens intervall träning gick bättre än senast. Jag tror knappast på personliga framsteg utan jag misstänker att jag illa nog sparade på krafterna lite eftersom det var sjukt varmt på planen. Efter ett par 200 meters intervaller började man känna sig lite svag och utmattad. Men kämpade på till slutet och alla sträckor sprang jag med godkänt betyg. Bara för att jag hade letat fram mina gamla dammiga spikskor från friidrottskarriären. Det var roligt att springa i dom igen. Jag lär överleva sommarens löpträning och jag har redan önskat 100 meters stafetter och längdhopp. Det känns bra att vara tillbaka på friidrottsplanen :)

Efter träningarna belönade jag mig själv med en glass vid gamlahamn. Det doftade ljuvligt vid havet. Sommaren hittar småningom fram till Jeppis på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar