torsdag 15 mars 2012

Smällar

Jag uttryckte mitt glada festhumör med att det ska smälla hårt efter säsongsavslutningen som närmar sig. Jag kan tala om för er att de två senaste dagarna har bestått av fest, darra, fest och darra. Hur blev det så?
I tisdags bjöd jag vännerna hem till mig på en bit kaka och saft. Sen gick vi till Ollis. Hade inga stora förväntningar på kvällen efetrsom jag bara skulle på en födelsedagsdrink. Födelsedagsdrinken var en av dom godaste jag har smakat och efter den blev de ett par till. Kvällen slutade på dancefloor med alla andra festglada. Hade urkul! Morgonen därpå var inte riktigt lika bra längre eftersom basket inte smakar värst bra efter 5 h sömn och huvudvärk. Men jag älskar peffans tidiga gymnastiklektioner. Krapulan försvinner och man hålls vaken hela dagen. Perfekt!

Efter skolan den dagen hade jag tänkt gå och ta igen den förlorade sömnen men lämnade framför diskbänken. Efter fest finns det mycket att städa och fixa. Men av någon konstig anledning var jag inte alls trött och beslöt mig sen för att gå och titta på Sporttis match på Office. Jag och Nellie platsade bra bland alla andra hockeyfans. Vi hade det riktigt trevligt med de övriga hejjarna. Efter en bra mtach med fin vinst var det svårt att gå hem. Så det blev att gå och hänga till Nellies ett tag innan vi nyktra gick ut för att träffa och fira Sport. Festen hölls på Amarillo. Och herregud vad det var människor ute. Bra drag och ni kan gissa hur kvällen slutade. Med billiga priser och skumppa till höger och vänstar hade vi fylla nummer två. Jag dör. Vilken random kväll. Hade tänkt sova men istället blev det en hel kväll med Sport och min arm är full av autografer. Haha ja dööööör!!!

För att göra kvällen mer random stopplar vi in på Hullu Pullo på hemvägen från Amarillo och träffar fler random typer. Stället påminde så mycket om West bar på Kos så vi körde all in tills vi blev utjagade vid stängningstid. Fick en sådan lust att dansa på bardisken eftersom den såg precis ut som bardiskarna på Kos men eftersom vi är i Finland lät jag bli. Vilken tur! För att förbättra min härliga Kos feelis hade ett par random typer beställt 50 drinkar vilket betyder FREE DRINKS for Nellie and me. Vilken lycka tänkte jag och tog allt jag kom åt. Efter stängning körde vi en random efterfest och jag kom hem imorse samtidigt som de tidigaste arbetsskiftena började. Och kan ni tänka er. Jag har fortfarande feelis, har varit i skolan, lagat skolarbeten och till och med tränat. Vilket flyt!


Bilder från kvällen kommer upp senare så fort jag lyckas överföra dom från telefonen till datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar