söndag 25 mars 2012

Äntligen snart måndag

I vanliga fall önskar ingen att en ny vecka ska närma sig och ingen går och väntar på måndagen. Men jag gör! Denna vecka har varit enormt tung med tusen skoluppgifter, presentationer och tenter. Jag har inte alls känt igen mig själv framför alla böcker och uppgifter. När har jag senast tagit i för att hinna med skolan?? Under dom kämppigaste timmarna med uppgifter av alla de slag hann jag fundera på att lämna skolan och njuta av livet och våren som tittade fram i Vasa. Men förnuftet segrade och jag slet vidare. Snart är äntligen alla uppgifter gjorda och som belöning tar jag en grym pampasvecka som äntligen är här!

Måndag: Pampasförberedelser
Tisdag: GT- caps på Cella och perus Ollistisdag
Onsdag: Så ska det låta på Ollis
Torsdag: Förfest med vänner och eftersläpp på Fontana
Fredag: Olympiad med HM och Janne Grönroos, och Mange Makers på Fontana
Lördag: Sillis med Sås och Kopp, och Ollis
Söndag: I got a hangover wohooo

Sååååå, vilken bra vecka på kommande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar