tisdag 27 april 2010

Try out

Idag fick jag sluta lite tidigare och fara en halv timme tidigare från arbetet än vanligt. Det var najs eftersom jag då hann med på try outen. Det var int så många nya spelare som var med och visade upp sig, så för min del kändes det mest som en vanlig träning, men det var också kul att få spela av sig lite. Det gick nog helt bra för mig, det som bråkade till en början var en muskel mellan revbenen, det gjorde riktit ont när man ansträngde sig och även när man to djupa andetag. Jag har haft en spricka i revbenet förr så jag kände igen smärtan men den var betydligt lindrigare. T menade att jag bara har sträckt en muskel där emellan så jag fortsatte att spela efter att hon tryckt, dragit och pressat mig mot golvet för att försöka rätta till problemet. Och det var ingen fara med mig och med hennes metoder fast det kändes konstigt att hon pressade så gott som luften ur mig, för hon är naprapat och kan sin sak. Jag måste faktist säga att det är riktit behändigt att både ha naprapater och fysioterapeuter i laget, samt anstälda på stadshotellet ---> många förmåner och det gillar vi! Kan knappt vänta tills vi kör igång med sommar träningarna!! Hoppas mina tillfälliga skador försvinner tills dess.



Såhär skilla var jag på try outen och såhär skilla är jag på att rita! ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar