torsdag 22 april 2010

Äntligen

Jag kan int säga att jag är nöjd men de känns åtminståne betydligt bättre att veta att ABI resan inte blir av jyst nu än att önska att vi fortfarande kommer iväg. Vi har väntat och längtat nog nu. Så vi avbokade resan idag när de för andra gången meddelande att vår resa blir uppskjuten ett dygn till. Det skulle betyda att vi endast skulle ha 4 dagar i Turkiet om vi ens skulle komma iväg. Och det är ju alldeles för lite! På samma gång som vi avbokade resan beställde vi en ny till samma ställe, d.v.s. Alanya i Turkiet, vi böt bara hotell och datum. Nu äger vår ABI resa rum 13.5-20.5 istället. Det är vi alla glada för och nu hinner även Mia med när hon inte längre är strandsatt i Paris. De senaste dagrana har verkligen varit tunga och konstiga. Nu får man andas ut och strunta i dom dåliga nyheterna som ständigt ändras beroende på tid och kanal. Fy vad de har misslyckats! Från och med imorgon ska jag endast konctentrera mig på arbete och andra roliga saker. På lördag har vi t.ex. avslutning med laget som jag är glad för att jag inte missar längre. Då ska de minsann festas! Dessutom kan jag även delta i try outen nästa vecka nu när jag är hemma. Fast jag inte vet var jag kommer att spela nästa år. Men try out är alltid roligt!

Nu ska jag göra mig redo och gå och kaffa med flickorna. En annan sak som förgyller denna dag är att kusin B kom förbi och berättade den glada nyheten att de skall gifta sig till hösten. Inbjudan till bröllopet var jätte fint och nu har jag fler roliga saker att längta efter. Är jätte glad för deras skull <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar