måndag 19 april 2010

Besvikelsen närmar sig

De senaste dagarna har varit riktit tunga. Är trött av både arbete och grubblande över askmolnen som täcker stora delar av Europa. I vanliga fall skulle jag inte alls lägga stor energi på att följa med nyheterna om hur situationen, askmolnen och luftrummet förändras. Men nu känns de oerhört viktigt att veta det senaste eftersom den efterlängtade ABI resan till Turkiet närmar sig med stormsteg och flygen står stilla. Det lilla hoppet om att resan kommer bli av bara krymper och krypmer desto närmare onsdagen vi kommer eftersom himlen är full av askmoln ännu. Det är så himla typiskt att detta ska hända jyst oss (fast de darbbar många andra också). Önskar att man redan skulle veta hur det går så man slipper fundera, önska och hoppas längre. Kappsäcken står ännu tom i garderoben och passet har jag inte heller letat fram. Dessutom har jag ingen blekaste aning om vad de har för valuta i Turkiet, all förberedelse och alla planer inför resan har stannat av lika som flygen. This shit really sucks!!

Nu ska jag gå och sova och vila upp mig efter det påfrästande 10h arbetsskiftet idag och drömma mig bort till soliga och varma stränder...

1 kommentar:

  1. ja, int e de lätt,har tappa helt fiilisen då vi int vet nånting. Bäst sku de vara att veta att vi int ska fara än å bara vänt...

    SvaraRadera