fredag 16 april 2010

Step one

Hejsan!

Jag har länge funderat på att börja blogga, det var så länge sen senast. För ett par år sedan var jag ganska aktiv och jag måst säga att jag har saknat att skriva och dela med mig samt bearbeta mina tankar och känslor "skriftligt". Min blogg kommer helt enkelt att handla om min vardag och de händelser och upplevelser jag är med om. Kriterierna för att jag ska börja blogga är självklart att jag ska trivas med det och uppleva det som roligt. Och det ska jag ta reda på nu om jag tycker. Vem vet om jag kanske kommer fram till att det här e långt ifrån min grej idag?!

Steg ett har jag redan klarat, d.v.s. att bli medlem. Nu återstår det bara att komma underfund med hur bloggen fungerar och hur man skapar intressanta inlägg mm. Jag måste erkänna att jag hatar att studera och lägga mig in i nya saker, helst skulle jag vilja att allt skulle vara så att säga färdigt och klart och att det är bara att börja på. Alltså att man begriper och behärskar allt från första stund. De e faktist en önskan jag har. Meen, nu är de väl bara att börja prova sig fram. Om nån dag och om något inlägg är jag kanske klokare!

Tack och hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar