fredag 18 februari 2011

Chokladfondue

Innan jag körde hem från Vasa idag tog jag en sväng via Stenhaga för att kolla in My Sports som jag har hört att är en bra butik med mycket rea. Men själv hittade jag inget som föll mig i smaken, inte heller headbands som jag var ute efter. För att inte köra hem till Jeppis alldeles för besviken tog jag också en sväng in via Prisma på vägen för att köpa något att dricka. Jag hade inte direkt brått hem. Prisma överraskade mig och hade jyst det som jag sökte efter. Mina headbands och en efterlängtad chokladfondue som jag tidigare har sökt i Jeppis utan att hitta. Även börsen blev glad eftersom jag fick min fondue mycket billigare än vad som hade stått på lappen vid hyllan. Så väldigt glad och nöjd körde jag hemåt trots min söndriga radio som snabbt borde fixas!

Och vad tror ni att jag njuter av efter en tung träning och fredags kvällen till ära?! Jo en smarrig chokladfondue med jordgubbar, banan och äppel. Gott säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar