tisdag 22 februari 2011

Fint väder

Det kalla vädret bara fortsätter. Som tur är det iaf soligt och fint. Tur är också att man varken har långt till skolan eller Övis. Både av den orsaken för att det är kallt och för att jag nästan jämt håller på att försena mig. Och en hel del spring av och an är det nu under praktik veckorna...

Man blir hemskt trött av att auskultera lektioner. Vet inte varför men är helt slut på kvällarna. Helst av allt skulle jag redan nu gå och sova men de finns alldeles för mycket att göra. Men en del har jag iaf fått uträttat. Idag har jag varit på övis, i skolan, städat, diskat, fixat skolarbeten, skrivit en del av auskulteringarna och lagat mat. Nu borde jag ännu hinna med ett par lektionsplaner innan power napp och ollis eller riktigt sömn. Vad borde man göra?

Blev så inspirerad av det fina vädret så här kommer ett par bilder från olika årstider.
Sommar
Vinter

Tidig vår kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar