måndag 10 september 2012

Gulisintagning

Som bäst försöker jag sova men utan goda resultat. Det är nämligen gulisintagning för ÅA och en programpunkt är precis utanför min lägenhet, jag dör. Jag känner till bättre gonattvisor än helan går och annat ropande. Inte nog med det är jag totalt slut efter två vattengymppa pass och höstens första innebandyträning med ÅA-motion som det så vackert heter i år. Hoppas gulisarna småningom hittar till Ollis var de får ropa vidare. Det här blir en lång vecka med alla skolors intagningar.

För ett par timmar sedan var jag och kollade starten var gulisarna deltog i en ölstafett med sina klasser. Det är alltid lika roligt att titta på när de faller och spiller öl över sig själva. På lördag är det däremot min tur eftersom jag har varit dum nog och anmält mig till gamylis för äldre studeranden. Den dagen den sorgen!

Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar