torsdag 13 september 2012

Chili

Om det är något som jag hatar så är det chili. Jag kan inte förstå hur någon kan tycka om det, eller ens äta det utan att elda upp och gå sönder. Chili borde helt enkelt inte finnas!

Efter kvällens träningar for jag på en random kväll till Fontana. Beställde ett par drinkar och begav mig nyktert hem efter ett par låtar på dancefloor och efter lite mingel. Det var bara finska studeranden i farten, så man kände inte många. På hemvägen blev jag sjukt hungrig eftersom jag kom på att jag inte hade ätit nåt sedan skollunchen, så jag bestämde mig att köpa något käk. Hade svårt att bestämma mig för vad jag ville äta. Gick förbi de vietnamesiska stånden på torget och cyklade förbi två pizzerior och mäccen, men inget föll i smaken. Så jag återvände till torget och beställde nötkött med ris och kom hem med en jävla portion med chili som dessutom rann löst i plastpåsen. Och som nu efter ett par tuggor ligger i roskisen. Nu har jag riktigt dålig feelis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar