onsdag 30 november 2011

Resfeber

Jag bara sover och sover och är ändå trött hela tiden. Jag tror jag lider av en depression. Önskar att jollovet skulle vara här nu så jag slulle slippa hem till Jeppis och bara ta det lugnt. Men tills dess får jag försöka stå ut.

Idag kom jag att tänka på att skulle inte en resa vara en utmärkt julklapp?! Har ett tag funderat på vad jag egentligen vill ha till julen. Dator, telefon, kamera.... Jag har allt! Så vad skulle vara bättre än en resa till södern. Det vill jag ha!

Hade en så skön och fridfull resa till Grekland i sommar. (Eller ska jag säga till party stället KOS?) Hur ljuvlig som helst, bara en massa chill under solens varma strålar.
 



Tylö sand
Utsikt
Cykeltur

Chill på stranden

Bad

Promenad




Som ni ser en massa sköna och lugna aktiviteter. Med andra ord en tråkig semester. Vad vore södernresor utan PAAARTY!!!!!


Fest med svenne banan
Shake it baby

Smile

Fyllan tog oss

Sugrörs krig

Så skoj att bita i långa sugrör

Dags att gå hem

Definitivt dags att gå hem


Hemfärd i soluppgången








Ge mig en resa till julklapp, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar