onsdag 9 mars 2011

Helg

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Det har varit lite väl många roliga evenemang dom senaste dagarna som hållit mig borta från datorn, vilket i sig är bra.

Om vi nu börjar med den senaste helgen så var vännerna hemma i Jeppis på besök. Då var de ingen lugn stund kan ja säga. Det skulle kramas, festas, kaffas och umgås. Helgen var mycket bra och det var himla kul att träffas igen efter en lång tid. Nästa gång vi ses så är det i London. Rätt häftigt va?!



Vid mellen


Under helgen tog jag mig även tid till att fara till Fäboda och vandra på isen med mamma. Det var så himla fint väder så att inte ens morgon krabbisen från fredagens festande höll mig inne. Det blåste en del på isen men väl i solen vid kaffestugan var det riktigt varmt och mysigt. Där hade vi saftkalas ett tag tills benen ville börja röra på sig igen.



Vid kaffestugan


Mamma ute på isen

Kiting som underhållning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar