söndag 22 augusti 2010

Deprimerad

Nu är det s.k. sommarlovet över och jag tänkte ta tag i mitt bloggande igen! Den här sommaren har jag haft så mycket att göra så att jag varken haft tid eller lust att sitta inne och blogga på min knappa lediga tid. Men sommaren har ändå inte helt gått åt till arbetandets tecken utan jag har även hunnit med myki roligt. Men många långa resor och utflykter har det inte blivit av. Eller i och för sig var jag nyligen på en trevlig resa till Stockholm för pengarna jag vann på tippase i arbetet, de var inte illa! Annars har jag mest hängt runt knutarna här hemma, men det stör mig inte alls eftersom jag trivs så bra här! Det märker man förståss när flytten närmar sig allt mer. Och imorron är det dags!

Imorron tar jag mitt sista pick och pack och sticker till Vasa mer permanent. Har varit där rätt mycket den senaste tiden och inrett min nya lägenhet men till kvällarna har det varit skönt att få komma hem tillbaka igen. Men nu måste jag väl försöka hållas där lite mera. Jag hoppas man vänjer sig snabbt för nu känns det faktist lite jobbigt. Fasst jag vet att många skulle döda för min mysiga lägenhet, eller nånting ditåt :) Jag måst faktist medge att jag har det enormt fint i Vasa. Myki finare än här hemma. Jag hoppas och tror att jag kommer trivas bra!

Redan imorron på dan är det tänkt att jag och N ska fara och skriva in oss så vi har det överstökat. På tisda när skolan börjar tror jag man har fullt upp med allt annat, typ att hitta rätt. De där kan faktist bli ett litet problem för mig ;)

Nu ska jag sluta ojja mig och se framemot flytten och mitt blivande nya hem! Hoppas bara att jag får ett fungerande nät så snabbt som möjligt så underlättar de vardagen nå lite! :)

Ha de gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar