söndag 25 november 2012

Tröjtto

Oj vad trött man kan vara efter en helg med två matcher. Orkade jyst och jyst ta mig upp till sjätte våningen trots jag åkte hiss. Nu är jag äntligen hemma i Vasa efter en tung helg. Det blev inga vinster men vi har kämpat bra. Känns bara extra surt när vi förlorade dagens match eftersom vi spelade så bra på hemmaplan med publikens stöd. Dagens match var en av säsongens bästa, hittills. Matchen var helt klart vår men vi förlorade med 1-2. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN! Trots en bitter förlust är jag endå nöjd över lagets och mina egna prestationer. Det var super roligt att spela och jag känner att jag äntligen gjorde en bra match, och det är en skön känsla! Min vrist kommer antagligen vara helt död imorgon men så är det... Det är inte lätt att vara skadad!

Jag är dessutom så hungrig men för trött för att laga nån mat. Snälla kan någon komma och kocka något åt mig?! Eller kanske jag bara går och sover för nu är jag så trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar