lördag 24 november 2012

Feelisbussen

På gott humör och därför bjuder jag på ett till blogginlägg. Bussresan har hittills gått bra och vi körde nyss vidare från Toijala var vi precis som alla andra gånger har stannat på matpaus. Men till all lycka bjöds det den här gången på lax istället för köttbullar. Visserligen älskar jag köttbullar men kör stenhårt på nya förberedelsemetoder inför match. Så idag lät jag bli köttbullarna (smakade bara i smyg på två stycken) och är säker på att det blir en vacker vinst med lax i magen!

Kom för övrigt fram till att jag fullt möjligt skulle kunna ha ett förhållande med en Toijala kille, eftersom jag är i trakten så ofta. Ett distansförhållande på några 100 km kan jag leva med om vi endå ses relativt ofta under en lunchpaus på 45 min. Vilket lyckligt liv jag skulle ha! Men tyvärr hittade jag inga snygga kockar i köket... Maybe next time Toijala!

Mätt och belåten sitter jag nu och skriver på skolarbeten medan rock'n'roll dunkar ur högtalarna i bussen. Lämpligt med skoltemat hörselskador... Ingen mera Hollywood diva musik som typ Paris Hilton-stars are blind! Int för att vi nån gång har lyssnat på det heller. Hur som helst ska det bli mer fan anamma i allt jag gör! Därför ska jag nu fortsätta måla naglarna blåa. Thänx capu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar