tisdag 3 juli 2012

Smått förvirrad

Efter gårkvällens klubbtestning hemma på vardagsrumsgolvet kände jag mig relativt nöjd med mina beslut. Men väl vid idrottsgården imorse med salmings hela utbud var allt ett stort kaos igen. De var lätt att välja ut några klubbor som kändes rätt. Men att välja ut den rätta av 5 klubbor var inte alls lätt. Så efter två timmar med minst 100 skott och 1000 passningar har jag kommit fram till att jag tänker spela med en quest och en kickzone klubba. Gud så skönt det känns nu när beslutet är fattat. Nu ska jag bara komma fram till vilken hårdhet bladet ska ha och om det blir en kickzone quest eller en kickzone aero. Det är inte alltid lätt att spela innebandy. Men till er som
är intresserade kan jag säga att salmings klubbor verkar vara riktigt bra. En toppen säsong är på kommande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar